نی نی مامان سولی و بابا مجید

قلب نی نی ام

1395/4/30 12:36
نویسنده : سولماز
132 بازدید
اشتراک گذاری

نی نی جونم ..قلبتو دیدیم بلاخره ....عجب لحظه ای بود ....کلی قبلش دعا خونده بودم ...روز دوشنبه با بابا مجید رفتیم مطب دکتر بیگی حالا خیلی اتفاقی برقها اونروز قطع شده و دستگاه سونوگرافی کار نمی کرد ...مجبور شدیم کلی منتظر بمونیم تا برقها وصل بشه ...من که دل تو دلم نبود ...ولی خداروشکر تا دکتر دستگاه سونوگرافی رو گذاشت زودی گفت : عه ..قلبش تشکیل شده ...منم یهو جلو چشمامو گرفتم و فقط گفتم خدایا شکرت ....حس خیلی قشنگی بود نمیتونم توصیف کنم ولی خیلی من و بابا مجید ذوق کردیم ..ما خودمون رو آماده کرده بودیم صدای قلبتو بشنویم و ضبطش کنیم ولی دکتر گفت که تو خیلی کوچیکی و اشعه دستگاه برات مضرر و نمیتونه صدا رو پخش کنه ...ما هم فقط تونستیم که از رو مانیتور از تپیدن قبلت فیلم بگیریم ....از اون روز بابا مجید خیلی حس عجیبی داره خیلی احساسی شده همش تو گوشیش فیلم تو رو نگاه می کنه ...مامان جان مرسی که به همه حرفهایی که باهات زده بودم گوش کردی ...راستی پدر جون و مادر جون و دایی جون وحید هم خیلی خوشحال شده از اینکه قلب کوچیکتو به ما نشون دادی

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

❤ معصومه ❤
30 تیر 95 14:53
ســـــــــــــــــــــــــــــــــلام دوست عزیز وبلاگ بسیار زیبایی دارین خوشحال میشم به منم سر بزنید